17. joulukuuta 2012

Love

LUUKKU 17

Koska mäki rakastan.

"ja taas on perjantai, mitähä keksisi
vittuku soittaisit ja pyytäisit sun messiisi
ei tarvis istuu himas ja tuijottaa puhelinta
haluisin soittaa ja sanoo etsä oot upee gimma
mut emmä kehtaa beibi, en millää
mua vaivaa tunne ettei sua kiinnosta
eikä sulla ois aikaa mulle

sä oot just eronnu
voisin keventää taakkaasi,
mä en vaa millää haluis olla sulle pelkkä lastari
ja vaikket usko mun mielest sä näytät enkeliltä
puuttuu vaa siivet
muuten sä näytät melkee siltä
,
siniset lempeet silmät ja ihana pellavapää,
mut kauneinta oli sun hymys
ei oo toista sellast tääl


mut ilman käsityst sun tunteis mua vitutti hengaa,
en ollu varma sust ja menin säätää lutkien kaa,
aika näyttää tavataanko vielä mut siihen asti mä pärjään, sä tiedät mut.

kato mun silmiini kerro mitä sä näät niistä,
näätkö sä beibi etne rukoilee sun jäämistä, 

mokasin alussa ja se kadutta vitusti,
mä en tarvii ketää muuta laura
mä haluun vaa sinut.

katon mun silmiini kerro mitä sä näät niistä,
näätkö sä beibi etne rukoilee sun jäämistä,
mä rakastan sua ja mä en rakastu yleensä 

vaik meille tulis matsii loppuun asti mennää yhessä.

no aika kuluu ja kyl mä tapasin uudestaan sut
kyl säki tajusit et mä halusin suurempaa ku kännist
säätämistä. tai sit parin illan keissii
sä sait mut sekoomaan joka kerta ku katoit meitsii
pelotti koskee ku en tienny mitä tekisit ku ekan kerran
koskin sua. oli vitun sekiksis ja must se kerto jotai siitä etmä välitin
nyt haluun elää kanssasi, joskus perustaa familyn
en uskonu satuihi kunnes sekotit mun pääni
en enkeleihin kunnes sä tulit mun elämääni

2 vuot poikamies elämää tekee miehest kylmän
ongelmist voitto, mä oon tosissani
tiedät kyllä, sä sait mut rakastuun
mä pääsin pelimiehen kengist
sä oot omaa luokkaas, en haluu puhuu mun aikasemmist
ainoona mielessä vaik menis hermot
välillä ku loppupeleissä oot se ainoo kel on väliä.


ja vaik sä kiukuttelet se on musta vaa hellyttävää 
ja vaik mä mokasin ni tää biisi saa sut leppyyn tänää
ja vaik ois ongelmii me yhessä selvitään niist
mä rakastan sua laura
ei mun tarvii selittää miks
ja vaik sulla ei ois massii
mä oon yhä peeaa ja vaik sä epäilisit mua
ei oo syytä tressaa
usko mua, annan mun sanan ja pidän sen vaik koko maailma vihais sua
ni minä en.
"

- Kasper Vaikutus - Loppuun asti yhessä

2008

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti