13. joulukuuta 2012

FB

LUUKKU 13

Valastaan teitä, miten pirun tärkeit päivityksiä teen fbhen. Normaalisti kirjotan sinne omast mielest aika harvoin, mut viime aikoina ihan liikaa tyhmiä päivityksiä ja oon joutunut ittee pidättelee useemma kerran etten päivittelis nii usein, koska mua itteäniki vituttaa sellaset päivittelijät. :D

Alex Muurinen
helmil oli aamul vissii ajatuksis purra mu käsi irti, mut keske loimitukse löydettii maagine yhteys

Alex Muurinen
vitun perseestä taas kaikki saatana

Alex Muurinen
sponssatkaa mulle pipo. korvat jäätyy

Alex Muurinen
enää kolme ja pual viikkoo ni japani kutsuu mut entä jos ei jaksa oottaa?

Alex Muurinen
TÄNÄÄ TULEE SHREK UUMAMA

Alex Muurinen
k18 kysymys, mut miten aasi ja lohari tekee poikasia?

Alex Muurinen
Ninja:
kerro mikä on tyhmimmän nimine hevone teiän koulul
teuvoo ei lasketa teuvo on rauhotettu
Alex Muurinen:
RAUHOTETTU XD
sylkäsin näytöl kiitti
 
 
 
 
 


Alex Muurinen
kai on iha ok et tää oli 16 kuppi kahvia?

Alex Muurinen
ei näemmä riitä et tungen 2 viiko välei neljä senttii neulaa reisilihakseeni, tänää se piti tehä kolme kertaa :---DDd

Alex Muurinen
luokanohjaaja meni mun to-viikotki pilaamaa : ( arvatkaa kuka hyppii seinil ku 9 viikkoo pelkästää lukuaineita..

Alex Muurinen
make vähä otti ja läx :---DDDd harmi et oli ovet kii, ois ollu kiva noukkii sitä pihalt. ...tai sitte ei.

Alex Muurinen
okeokei oon täs tuskaillu 3 päivää ku tekee mieli vaa postata ni tässä postaus. joltai irtoo pää jos anatomiast ei tuu kolmost. et kiitti moi.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti