6. toukokuuta 2013

Viikko Palomaan ponitallilla

Viikkoon mahtu stressiä jalostuksen portfoliosta, kanista, harjoitusravien laukkalähdöstä ja vielä ihan loppuun Ainon starttaus raveissa, mutta muuten oli huippu viikko!

No siis edelleenkään kaksi tärkeää henkilöä mun jalostuksen portfoliosta ei ole vastannut, joten teen nyt sen ilman heitä, näkyy numerossa mutta voivoi.
Mun ainut jäljellä oleva kani tarvitsisi uuden kodin kesäkuun puoleen väliin mennessä.
Harjoitusravien laukkalähtöön on nyt lähtemässä opettajan mukaan kolme ihmistä samalla hevosella. Täytyy mennä vikisemään opettajalle taas ja järkkää jotenkin 6 oppilasta lähtöön ja ottaa karsittujen oppilaiden vinkumiset niskaan.
3,5 päivän päästä Aino vissiin olisi lähdössä raveihin ja tällee sopivan ajoissa mua kysyttiin sinne. Sanoin töykeästi että en lähde, kun kerran neljässä kuukaudessa pääsen käymään kotona.

Mutta siihen positiiviseen puoleen, tiistaina tulin tänne Hämeenkoskelle, heti oli vappubibbalot yhden tallilaisen luona, syötiin, pelattiin aliasta ja singstaria.


Suurimmaks osaks muuten siivosin karsinoita ja ratsastin. Ja opin enemmän kuin Hinkulassa puolessa vuodessa. En oo varma pysyinkö ihan ees messissä, mut muistaakseni olin seitsemällä Peninan tunnilla Ramseksella, Musella, Tessalla ja Akrolla. Sen lisäksi käytiin maastossa ja mulla oli Tessa ja yhtenä päivänä menin itsenäisesti Ramseksella.
Tunnit meni niin ja näin, välillä paremmin ja välillä ei niin hyvin, mutta joka kerta saatiin ehkä jotai hyvin tehtyä.

Muse
Ramses
Ramses

Oon miettinyt jo mun lempparia Musen ja Ramseksen väliltä, mut kyllä mä jälkimmäiseen kallistun..

Keskiviikkona esteharjoituskisat joissa olin polleena liputtamassa - esteraipalla. :D Oli villit menot, neljä tippui!


Sunnuntaina oli show-näyttely Urjalassa. Meiltä lähti kaksi ponia samaan kehään, shettistamma Lotta ja eestinponitamma Nanna, mä esitin Nannan. Lotal meni hyvin, bis-kehässä kolmanneksi! Nanna palkittiin 36 pisteellä ja 2 palkinto.

Nanna

Nanna

1 kommentti