25. kesäkuuta 2013

I'm so great!

Ei kuulu mulle mitään. Ärsyttää kun hirveä kirjotusfiilis eikä mitään kerrottavaa..

Muse on ollut tosi kiva, tänään juoksutin itse ekaa kertaa sitä ja meni nätisti.


Meidän 40 metrin kenttä alkaa kohta olemaan 60 metriä! Tänään myös tyhjennettiin entistä heinävarastoa ja metallivarastoa, joihin tulee siis lisää karsinoita ajallaan.


Oon hikisesti etsinyt kaikkialta halvalla kengitysvälineitä, tällä viikolla mennään ehkä katsomaan erään entisen kengittäjän välineitä.. Muuten oon ollut vaan tallilla, hevoset on ollut ulkona melkein joka yö nyt niin aamutalli on mennyt nopeesti.

Todennäkösesti meen töihin tuttujen luokse heinäkuun ajaksi, saa sieltä sitten vähän ylimäärästä rahaa kun työtunteja ei tuu paljoa olemaan ja työpaikka on tässä ihan vieressä. Kerkee hyvin kuitenkin täälläkin töissä olemaan sitten.

8.-9.8. päivät on Kiuruvedellä varsojen jalka-asentojen korjauspäivä, joihin olis tarkotus mennä. Ja Vermoon 3.-4.8. meiltä menee Playsson ja Lotta.

Oon turhautunut kun en pääse vielä kengittämään.. Oon turhautunut myös ku mun uus puhelin ei oo tullut vieläkään.

Playsson aamupalalla

Tessa mutahoidossa

Talliporukka juhannuksena

HUOM! ETSIIKÖ KUKAAN KIVAA PONIA? Myynnissä terve, selväpäinen ja kiltti 4-vuotias eestinponiruuna, oikein näppärä kilpurin alku! Tulee Palomaan Ponitallille heinäkuussa ratsastettavaksi, joten tilaisuus ostaa meiltä pois! Hinta sovitaan, alle 5000 euroa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti